06-21220983
email@bt-dt.nl

Onze Diensten

Hieronder willen we je graag laten zien wat wij voor onze klanten doen. Iedere klant heeft zijn eigen specifieke omgeving en wensen. Voel je altijd vrij om contact met ons op te nemen, zodat we samen kunnen bespreken wat jouw organisatie ècht nodig heeft. Door onze transparante en duidelijke manier van werken leert onze ervaring, dat veel van onze klanten denken veel meer nodig te hebben, dan werkelijk nodig is. Soms geldt het omgekeerde… 

Communicatie BeenThereDoneThat

COMMUNICATIE

Informatie BeenThereDoneThat

INFORMATIE

Processen BeenThereDoneThat

PROCESSEN

Communicatie

Welke diensten of producten u ook verleend, een goede, juiste communicatie is de basis voor een goede relatie met uw klanten. Kleine incidenten worden grote, tevreden klanten veranderen in niet tevreden klanten, succesvolle medewerkers worden minder succesvol, allemaal risico voor een dalend resultaat. De oorzaak is vaak te vinden in de interne en externe communicatie. Wij kunnen zien of de huidige communicatie nog past. Sterker, dit hebben wij al heel vaak gedaan!

“Het is belangrijk voor ons dat de website net zo dynamisch is als onze organisatie. Onze bezoekers moeten met maximaal twee of drie klikken bij alles kunnen komen” – Secretaris Belangenvereniging

Zo hebben we ervaring met het maken van hele complexe èn ook hele “simpele” websites, eigenlijk jouw online visitekaartje. Vaak genoeg komen onze klanten met enorm wilde ideeën en blijkt een simpele website toch beter te zijn. “Waarom is de website nodig?” en “Waarom zouden jouw klanten naar een website van jouw organisatie willen gaan?” zijn basisvragen die wij stellen. Zo heeft een ZZP-er vaak een hele andere behoefte als een belangenorganisatie. Zal een bedrijf met veel medewerkers een andere focus hebben dan een restaurant met verschillende vestigingen.
Zo ook met het gebruik van een Intranet of het inzetten van social media. Ontzettend belangrijke instrumenten om op een juiste manier in te richten en te gebruiken. BtDt zorgt voor een goede match met de tooling, de inrichting van de processen en het gebruik door de klanten en medewerkers. Dit doen we onder andere door middel van training, begeleiding en handleidingen. Soms zetten we hier een korte animatie en/of video voor in. Uiteindelijk kunnen wij ook het hele beheer van de omgeving in handen nemen èn kunnen we dat ook aan jou zelf overdragen. Omdat onze websites zeer gebruiksvriendelijk zijn, is door middel van goede training en begeleiding, de invulling (content) van de websites zelf te organiseren. Uiteraard borgen we alle informatie in juiste processen, zodat je niet bang hoeft te zijn aan ons “vast te zitten”. Nee, we nemen zelfs graag “afscheid” van jou, want dat betekent namelijk dat we succesvol zijn geweest en dat je in de toekomst weer terug komt.

Dit hebben we gedaan voor onze klanten:

  • Communicatie scan
  • Inzetten communicatiespecialist
  • Huisstijl ontwerp (logo, kleuren, visitekaartjes etc.)
  • Website ontwerp
  • Intranet ontwerp
  • Social media marketing
  • Training en begeleiding
  • Communicatieprocessen

Informatie

Goed vindbare digitale aanwezigheid (SEO) van de organisatie is bijna altijd een must. Jouw klanten verwachten een stabiele, veilige (AVG) en duidelijke omgeving waar snel de juiste informatie zichtbaar is. Ben je een kapper, zorginstelling, stichting of MKB bedrijf, dit geldt voor iedere organisatie met elke vorm van productenverkoop of dienstverlening. Wij zorgen voor een goede basis welke past bij de doelen, de visie, jouw klanten. Sterker, dit hebben wij al heel vaak gedaan!

“Zeker wanneer we in een campagne zitten naar verkiezingen, moet iedereen alles snel, juist en veilig kunnen vinden. In deze periode zal het aantal bezoekers enorm toenemen, waar onze websites wel voor bestand moeten zijn.” – Campagneleider Code Oranje

En dan heb je een mooie website, jouw visitekaartje en vervolgens kan niemand je echt goed vinden. Google is dè zoekmachine van internet dus is het wel belangrijk dat klanten, medewerkers èn zeker de potentiële klanten en medewerkers jou goed kunnen vinden. Is de informatie die je hebt nog wel up-to-date, is deze goed zichtbaar? Is de informatie die jouw klanten achterlaten wel veilig en voldoe jij aan de Europese AVG wetgeving? Is het ècht belangrijk om social media in te zetten, en waarom wil je dat doen? Meer omzet? Meer informatie over klanten voor marketing doeleinden? Of gewoon naamsbekendeheid? Allemaal hele belangrijke vragen voordat je begint. En dan kan je eindelijk beginnen met de campagne! Wat doe je met de informatie en hoe analyseer je dat dan? BtDt kan je zowel gedeeltelijk inzetten voor specifieke onderdelen in het proces, als partner inzetten voor een volledige uitbesteding. We zullen je daar altijd het beste advies in geven, zonder de doelen en resultaat van jouw organisatie uit het oog te verliezen. Immers, we willen eigenlijk maar één ding. Dat  we “afscheid” van elkaar kunnen nemen omdat we dat ook weten dat jij ontzettend succesvol bent, met als resultaat dat we je in de toekomst weer kunnen verwelkomen als terugkerende klant.

Dit hebben we gedaan voor onze klanten:

  • Informatiescan
  • Inzetten informatiespecialist
  • Website ontwerp
  • AVG toets en inrichting
  • Zoekmachine optimalisatie
  • Social media gebruik en analyse
  • Document management

Processen

Om alles in uw organisatie volgens de verwachtingen te laten verlopen zijn duidelijke en actuele processen nodig. Vaak zijn deze processen ooit ontstaan uit een activiteit die belangrijk is voor uw organisatie en in de loop der tijd iets bijgesteld. Andere zijn onderdeel geworden van de DNA en weten de huidige klanten en medewerkers niet beter. Toch? Laat ons bekijken of deze aanname juist is. Sterker, dit hebben wij al heel vaak gedaan!

“Omdat meer dan 100 vrijwilligers door heel Nederland wonen en onze doelgroep zeer kwetsbare mensen zijn, is een simpel en juist HR proces pure noodzaak. Nu kunnen de digitale middelen ons goed ondersteunen.” – Oprichter en Voorzitter Stichting

Goede digitale ondersteuning voor elke organisatie is nu echte noodzaak. ZZP-ers, restaurants, winkels, MKB bedrijven, zorginstellingen en ook in de overheid wordt het steeds belangrijker zo min mogelijk tijd kwijt te zijn aan admistratieve handelingen. Zeker met het langdurige tekort aan goed beschikbaar personeel. Staat de informatie wel op de juiste plek en staat deze goed vindbaar en veilig? Voldoet jouw organisatie aan de strenge wet- en regelgevingen als NEN7510, ISO9002, de Europese AVG? En hoe is alles zo ingericht dat iedereen een constante focus kan behouden op de doelen en het reselutaat? En dan verandert de organisatie en rent alle kennis samen met de mensen jouw organisatie uit! Hoe zijn de processen dan geborgd? 
Door het continue monitoren van de processen, het begeleiden en trainen van de gebruikers en door het op tijd signaleren van mogelijke gevaren, heeft BtDt bij veel klanten kunnen zorgen voor een stabiele omgeving. Nieuwe technieken als 5G, internet of things en slimme sensoren in de domotica zal op de korte termijn weer alles gaan veranderen. Zaak is dat uw organisatie ook klaar is voor de volgende generatie klanten.

Dit hebben wij gedaan:

  • Proces scan
  • Inzetten processpecialist
  • “Mystery shopping” en “Monkey testing”
  • Training en begeleiding
  • Verandermanagement
  • Donatie en campagne processen
  • ICT Processen
  • Sales en HR processen
  • Communicatie processen
  • Informatie processen